Do našeho výrobního závodu v Plané nad Lužnicí hledáme zaměstnance na pozici
Koordinátor / ka expedice a prodeje
Hlavní náplň práce:
Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený.
Co od vás požadujeme:
- Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému
- Analýza prodejních dat
- Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání
- Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek
- Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi
- Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům
- Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění
- Monitoring skladových zásob
- Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí
- Zajištění správného označení a evidence zboží
Požadované znalosti a dovednosti:
- Minimálně středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření
- Praxe na podobné pozici výhodou
- Znalost obchodních procesů a schopnost pracovat s obchodním softwarem
- Zkušenosti s IS Helios výhodou
- Znalost MS office (Excel, Word, Power point)
- Flexibilita, zodpovědnost, samostatnost
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
Na co se můžete těšit
- Hrubá mzda 30.000 – 45.000 Kč / měsíc
- Mobilní telefon + neomezený mobilní tarif
- Firemní notebook
- Možnost služebního vozidla
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotované závodní stravování
- 5 týdnů dovolené
- Místo výkonu práce Pila Pasák a.s. Planá nad Lužnicí
Nástup možný ihned. V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete váš životopis na email: lubos@pasak.cz nebo nás kontaktujte na telefonu 602 226 640.